Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra  Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022).
Fotografi fra Vegard Vinge/Ida Müller og Det Norske Teatrets produksjon Hedda Gabler (2022). Per Heimly, Det Norske Teatret
Fotografi fra Det Norske Teaters produksjon Utiseta (2022)
Fotografi fra Det Norske Teaters produksjon Utiseta (2022) Signe Fuglesteg Luksengard, Det Norske Teatret
Fotografi fra Det Norske Teaters produksjon Utiseta (2022)
Fotografi fra Det Norske Teaters produksjon Utiseta (2022) Signe Fuglesteg Luksengard, Det Norske Teatret
Fotografi fra Det Norske Teaters produksjon Utiseta (2022)
Fotografi fra Det Norske Teaters produksjon Utiseta (2022) Signe Fuglesteg Luksengard, Det Norske Teatret